Du trøtte land!

Som befriende hjernehvile bruker jeg blogger og twitter.

Har funnet favoritter og andre duppeditter.  

 

Da kommer tanken snikende:

«Hva vil JEG med dette? »

 

Er jeg en blogger?

En av mange?

Dette innlegget ble publisert i Tankemylder. Bokmerk permalenken.

3 svar til Du trøtte land!

  1. eekageek sier:

    Aww, du skulle opprettholdt rim fra første strofe! Applauderer at du greide rime «twitter» i det hele tatt… og finne en passende diktsetting å ha med duppeditter i. Knis.

    Jeg er litt biased (hva fanken er det ordet på norsk?) i forhold til slutten. Liker strengt tatt ikke spørsmål i dikt, opplever som regel håndfaste påstander som mer effektivt, enn vage spørsmål.

    Men jo. Spørsmålene i seg selv er interessante. Jeg bare liker dem ikke i dikt. Høhø. Vanskelige leseren som jeg er.

  2. elisabethdl sier:

    Da er fordelen med dette at det kun blei skrevet som et produkt av alt for mange timer med studier på en søndag!!!:D Drysset halvdøde øre hjerneceller ned på papiret, hi hi! Men må innrømme at i min trøtte verden var første strofe riktig festlig. Humret og lo for meg selv over hvor ulidelig moooorsom jeg var! Øhh…

Legg igjen en kommentar

