Brainkiller!

Det skal sies at det irriterer vettet av meg når rekalmesnutter ruller over TV-skjermen, fulgt av «smektende» toner som jeg får «på hjernen». Jinglene klorer seg grep, borrer seg fast på innsiden av hjernebarken og kverner sitt refreng om igjen og om igjen til jeg nesten velger få dånedimpen i ren frustrasjon over at den aktuelle sangen ikke bare kan ta sine toner og fordufte.

Når det i tillegg er slik at jeg ikke for mitt bare liv kan huske eller vet hvem det er som har sunget gjeldende «brainkiller», så får jeg rett og slett ikke fred før jeg vet det. Akkurat dette var situasjonen her forleden dag. Nok var nemlig nok da jeg, etter å ha overhørt aktuelle reklame, ble gående på repeat: «Ooooog han røøøøøøør seg som eeeeen kaaaaaaaaaaaarl skaaal!» … om igjen og om igjen på innsiden av hodet mitt!

«Nyeste brainkiller-sang» viste seg, etter nitidig YouTube-etterforskning, å være av ingen ringerere enn Lill Lindfors (som jeg i utgangspunktet overhodet ikke har noe forhold til som artist). Takk til YouTube, sier jeg bare, som nok en gang viste seg som en reddende engel for kvinne in distress!

Denne er til alle dere der ute som lider av samme «brainkiller-frustrasjonen» som undertegnede!

Jeg gir dere herved: «En så`n karl».

Dette innlegget ble publisert i Skriblerier og merket med , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Brainkiller!

  1. eekageek sier:

    Nå har jeg den sangen på hjernen 😦 Aaarg. *skru opp Alice in Chains*

  2. elisabethdl sier:

    Den er en skikkelig brainkiller…ha ha! 😀

  3. Haha! Sånn har jeg det også. Særlig ille var det med «Prix Gule priser, b-b-billig» for noen år siden. for ikke å glemme «Kiwi-kiwi» (den med de stripete badedraktene).. *s*

    • elisabethdl sier:

      Velkommen til meg! 😀
      Det er egentlig imponerende hvor på hjernen man kan klare å få reklame-jingler, hi hi!

Legg igjen en kommentar

