Ordpraktens dans

Dine stille ord
en ordpraktens dans

Dine myke tanker
av verdig ømhet

Omsorgsfull tilstedeværelse
nå og alltid

Ekte og troverdig
i stillferdige ord

Til deg
for ærlig nærhet
uansett

Dette innlegget ble publisert i Tankemylder og merket med , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Ordpraktens dans

  1. Hilde-Gunn sier:

    Nydelig! Det fikk meg til å tenke på min mor 🙂

  2. Elisabeth Mohn Danielsen sier:

    Vakkert! Du har en gudbenådet gave, Elisabeth! Ta godt vare på den!

  3. elisabethdl sier:

    Hilde-Gunn: Takk for utrolig hyggelig kommentar. Ingenting jeg ønsker mer enn at det jeg skriver kan skape en stemning eller gi noen tanker!:)

    Elisabeth: Tusen takk for usedvanlig fin tilbakemelding som jeg setter jeg stor pris på!

  4. Neglecta sier:

    Så fulle av ro og sjel, ordene dine!

  5. eekageek sier:

    Ærlig nærhet er veldig fin frase. Du har så og si alltid slike gullkorn av noen fraser i diktene, som hopper ut og virkelig fester seg. Det er braa.

    Jeg liker diktet. Det er stille og fint 🙂

Legg igjen en kommentar

