Presiserende prestisje

Enkelte dager er dager hvor ordene vrir og vender på seg. I dag er en slik dag.

Presiserende prestisje
Jeg protesterer prompte!

Poengterende påståelighet
Jeg plukker pertentlig

Elleville eligatære
Jeg egler egent

Ekskluderende erobrere
Jeg eliminerer elegant

Som pertentlig petimeter
gransker jeg gladelig
glødende glede

Dette innlegget ble publisert i Skriblerier. Bokmerk permalenken.

3 svar til Presiserende prestisje

  1. Sanne sier:

    Oooh, dette likte jeg 😀 😀 Veldig bra!

  2. eekageek sier:

    Jeg liker dager der ordene vrir på seg. De er koselige. Spesielt når sånne søte dikt kommer utav det =D Jeg liker «Elleville eligatære». Hehehe.

Legg igjen en kommentar

