Modig mamma

Jeg vil.
Av og til
ikke.

Og mamma
deltar modig i den usminkede
fjortisturbulensens
tid.

Er mamma uansett
vil, vil ikke.

Mammas ord er
som varm fønvind og
slamrende skapdører
når jeg viser
ungdommelig
protest.

Hun er modig, og hun er min.

Dette innlegget ble publisert i Tankemylder og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

2 svar til Modig mamma

  1. Elisabeth Mohn Danielsen sier:

    Så sant som det er sagt! Føler meg veldig der, jeg også.En ny arena å være mamma på, men ikke mindre viktig!

    • elisabethdl sier:

      Hei Elisabeth!

      Tusen takk for kommentar!

      Er helt enig med deg i at dette er en ny og svært viktig fase i tilværelsen. En fase som er både spennende, utfordrende og ikke minst ufattelig givende! 🙂

Legg igjen en kommentar

