Forelskelsen

Med svimlende blikk står du foran meg, og i ly av dansende mennesker sender vi tanker i bane mellom oss. Vi er den perfekt klisjé, idet jeg kjenner bølger av intense stikk når du ser på meg. Kroppen dirrer som om jeg vil gråte. Lar deg se hvor vondt det gjør når jeg kjenner du ser meg. Smertefulle glede over deg, over at vi fanger oss selv i hverandres nærhet.

Vi skaper oss to i et eget rom, i et rom av dansende. Som lune vegger former de en pulserende nærhet utenpå vår, et sted hvor vi kan være alene. Og jeg kjenner jeg må danse med alle sanser for å fange nøkkelen til smertefull glede.

Dette innlegget ble publisert i Skriblerier og merket med , , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Forelskelsen

  1. Hanne sier:

    du skriver så fint!

  2. Embla sier:

    Herlig intenst 🙂 man kan lett leve med! Tiltrekning – og muligens starten på noe mer … ? Spennende!

  3. elisabethdl sier:

    Eekageek, Hanne og Embla: Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer. Setter stor pris på at dere tar dere tid til å lese og legge igjen en kommentar! *hurra*

  4. c'est la vie! sier:

    nydeligvakkert!

Legg igjen en kommentar

