Tordenbloggen, andre del.

Da er det tvekamp i Tordenbloggen. Det er knallsterke bloggere med og skulle du ønske stemme på meg eller noen av de andre i dagens runde, så kan du gjøre det her.

Kommentar teller i henhold til ryktene ekstra… 😀

Dette innlegget ble publisert i Skriblerier og merket med , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Tordenbloggen, andre del.

  1. plosiv sier:

    Har selvfølgelig stemt – fordi du fortjener det! Håper du kommer videre!

  2. Silje sier:

    Hei.

    Har også allerede stemt. Jeg fant bloggen din nå under…Tordenværet, og synes den er et fint sted å sitte i ly. Du skiller deg ut i blogglandskapet, på en positiv måte. Og jeg gleder meg til å lese mer.

    Lykke til videre i konkurransen!

    • Elisabeth sier:

      Hei Silje, og velkommen hit til bloggen min!

      Tusen takk for stemme, lykkeønsker og for veldig hyggelig tilbakemelding! 😀
      Jeg har vært inne på bloggen din og lest og det kommer jeg definitivt til å fortsette med.

      Ingen tvil om at denne kåringen åpner for nye og spennende bloggbekjentskaper!

Legg igjen en kommentar

