Tredje runde i Tordenbloggen

Er lett overveldet over å ha blitt stemt videre, så tusen takk til alle dere der ute som har stemt og lagt igjen kommentar. Nå er det imidlertid ut på frierferd igjen, for i denne runden er jeg i duell mot ingen ringere enn 4 x pose, en strålende og morsom blogg med stor leserskare!

Så; liker du det jeg skriver kan du legge igjen stemme/kommentar her, akkurat som sist.

I samme åndedrag vil jeg slå et slag for bloggen C´est la vie! Fineste kusinen skriver brennende engasjert, underholdende og viktig om språk og innvandring. Den får meg til å tenke, le og rase på samme tid!

Dette innlegget ble publisert i Skriblerier og merket med , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Tredje runde i Tordenbloggen

  1. c'est la vie! sier:

    Firerferd? Er det firerbanden som er i farta! 😉

    Herlig at du har gått videre, jeg stemmer på deg! Ikke den letteste motparten, men diktene din bør det ikke kimses av 😀

  2. Elisabeth sier:

    Øh… Rettet nå! *fnis*

    Tusen takk for stemme, er definitivt ingen lett motpart… ;D

  3. c'est la vie! sier:

    *fniiis*

    Glemte å takke for anbefaling! Trenger alt jeg kan få, ettersom min motpart og er en slik tungvekter 😀

  4. mariasmetode sier:

    Næmmen, jenter – jeg visste ikke at dere var kusiner?
    Ikke rart dere begge blogger bra!

    Jeg vil ikke stå i duell med deg, C´est la vie! 😦

    Lykke til til dere begge!

    • Elisabeth sier:

      Åh, Maria!

      Dette tror jeg er den kjipeste duellen som tenkes kan. Dere blogger så ufattelig viktig, du og Hege!

      Denne gangen gikk min stemme til Hege. Hennes evne til å skrive reflektert om integreringsproblematikk bør nå ut til langt flere!

      I tillegg skal det sies at hun er den varmeste og fineste kusina man kan tenke seg! 😀 Ei smart dame med et stort hjerte!

      Lykke til, du også!

      P.S: Jeg mistenker jeg har møtt min overmakt i dag… 😉

  5. c'est la vie! sier:

    Hehe, vi er nok i slekt ja og det er Elisabeth sin fortjeneste at jeg begynte med bloggen min. Skulle også ønske meg duell mot alle andre enn deg, Maria – bortsett fra Elisabeth selvsagt 😉

    Og Elisabeth – du e no skjønn, savne dæ!

Legg igjen en kommentar

