Silketråder

Sittende midt i
spindelveven
holder jeg meg fast
i virkelighetens
elegante tråder

husker frem og tilbake
med utsikt
mot
latteren som
danser i blomsterengen

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Silketråder

  1. c'est la vie! sier:

    Nydelig 🙂

  2. Røsslyng sier:

    Så godt det var å lesa dikta dine!! Endeleg ein annan diktblogg, har ikkje funne for mange av dei akkurat..;) Dikta dine gjorde at eg fekk lyst å skriva meir, og prøva meg på desse meir djupe og underfundige som ein må lesa mange gongar. Er i ein utviklingsprosess som «ordleikar», så har blitt mange ulike typar dikt, men ikkje så mange metaforiske endå.

    • Elisabeth sier:

      Hei, og riktig så velkommen hit til bloggen min!

      Du har helt rett, det er slettes ikke mange av oss. Veldig glad for å oppdage deg. Jo, flere ordlekere, jo bedre! 😀

      Dessuten; utrolig hyggelig å høre at skrivingen min kunne motivere skrivingen din!

Legg igjen en kommentar

