Uten

hun snapper ordene
ut av hendene mine
tvinner dem
til fargerike bånd
som hun kan pynte seg med

uten ordene
forvandles hendene mine
til buktende skapninger
med haler som
smeller

Dette innlegget ble publisert i zumzummerum og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Uten

  1. eekageek sier:

    uten ordene
    forvandles hendene mine
    til buktende skapninger
    med haler som
    smeller

    Bedre sånn, syns jeg. Ellers liker jeg veldig godt. Dystert!

  2. Elisabeth sier:

    Vakkert. Talende. Allsidig. Betagende.

    Jeg er så glad jeg fant bloggen din:)

    • Elisabeth sier:

      Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding!

      Er veldig glad for at du har funnet bloggen min, og for at du liker det du leser! 😀

Legg igjen en kommentar

