Avslørt

Fortapt i ansiktene
rundt meg
er jeg ute av stand
til å vokte
mitt eget

Dette innlegget ble publisert i Skriblerier og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Avslørt

  1. c'est la vie! sier:

    Veldig bra å glemme seg selv, og godt sagt om akkurat det!

  2. Røsslyng sier:

    Fint formulerte og enkle ord som eg kjenner meg att i 🙂

    • Elisabeth sier:

      Tusen takk, blir veldig glad for å høre at du følte det var en tekst til å kjenne seg igjen i! 😀

  3. Elisabeth sier:

    Aner ikke hvor du tar det fra. Men jeg er … Dette var veldig bra. Veldig.

    • Elisabeth sier:

      Tusen takk for kommentar, Elisabeth! 😀

      Vanligvis bruker jeg en del tid på de ulike tekstene, skriver og tenker, stryker og legger til. Er livredd for klisjeer, hi hi. Denne derimot; den kom helt av seg selv!

  4. Maryathome sier:

    Veldig godt skrevet!
    Det er en vanskelig stemning å fange, men du klarte det så utrolig godt!
    Kan kjenne meg igjen i dette.

    • Elisabeth sier:

      Tusen takk, setter veldig stor pris på tilbakemeldinger, og ekstra hyggelig om jeg kan nå frem med det jeg skriver, at tekstene faktisk fungerer! 😀

Legg igjen en kommentar

