Gjenstridige ord

Er full av ord
som krangler seg til plass

de er en altfor trang genser

fingertuppene stritter
som statisk hår

en gjenstridig kamp
som ikke passer mer enn
akkurat litt for lite i dag

Dette innlegget ble publisert i Skriblerier og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

6 svar til Gjenstridige ord

  1. Elisabeth Mohn Danielsen sier:

    No har du lest for lenge, kjære deg! :-))

  2. c'est la vie! sier:

    Altfor trang genser er skikkelig irriterende og spesielt om håret blir statisk, så jeg kan bittelitt forestille meg hvordan du har det og kan ikke si annet enn «hang in there…»

    Om én uke pakker jeg forresten kofferten 😉

  3. eekageek sier:

    Jeg har tatt meg friheten til å maltraktere diktet ditt litt. Forslag:

    Er full av ord
    som krangler seg til plass

    de er en altfor trang genser

    fingertuppene stritter
    som statisk hår

    en gjenstridig kamp
    som ikke passer mer enn
    akkurat litt for lite i dag

    (Fremdeles digger jeg fingertuppene som stritter som statisk hår…)

Legg igjen en kommentar

