Bevegelse

dagene er ikke myke, sammenkrøllede tepper
i enden av sofaen,
men asfaltgater som sender dønninger
gjennom kroppen

deres telesprekker åpner seg,
bunnløse raviner

og alt blir til lukten av hud

Dette innlegget ble publisert i zumzummerum og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til Bevegelse

  1. Jeg synes godt dagene kan være myke, sammenkrøllede tepper – veldig god beskrivelse av gode dager! Last ned Skype du, så vi kan snakke nærmere om disse asfaltgatene 😉

    http://www.skype.com/intl/no/get-skype/on-your-computer/windows/

  2. Elisabeth sier:

    Takk, takk! 😀 Lasting av Skype skal bli, men først skal jeg på trening! 😀

  3. Maryathome sier:

    «Bevegelse» er et av mine favorittord.Det motsatte av fastlåsthet. Jeg synes de asfaltgatene som sender dønninger inn i kroppen, er en veldig god beskrivelse – det får meg til å kjenne at jeg vil bevegelse, vil mykhet og godhet! Og at jeg ikke orker flere dønninger…

  4. Elisabeth sier:

    Tusen takk for kommentar! 😀

    Setter utrolig stor pris på dine refleksjoner!

Legg igjen en kommentar

