Etterpå

det henger bilder på veggene
i skumringsrommet

og jeg smiler mot deg
som står i døråpningen med regn i håret

ser at alt du ser er bak meg
på veggene

jeg blir til lyden av fallende rammer
som kryper over gulvet

Dette innlegget ble publisert i Tankemylder og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

Ett svar til Etterpå

  1. eekageek sier:

    ser at alt du ser er bak meg <- to ser. Kan det endres?

    Bortsett fra det liker jeg dette. Det har veldig mørk og dyster følelse. Siste strofe er flott! "Jeg blir til lyden av fallende rammer" var helt fabelaktig.

Legg igjen en kommentar

