Spindelvev

hun er

stillheten

i ordene

som ingen hører

 

 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert og merket med , . Bokmerk permalenken.

7 svar til Spindelvev

  1. Hanne sier:

    Vakkert. Kan jeg bruke det på min hjemmeside http://heartsofcopenhagen.com ? Selvfølgelig med navn og link. Du kan jo ta en titt og se om du synes det passer inn. 🙂
    God helg.

  2. Hanne sier:

    Jeg får dessverre ikke til å linke diktet, vil du at jeg skal skrive navnet ditt under eller skal jeg alikevel bruke nettadressen din? Du kan se det nå hvordan det ser ut 🙂

Legg igjen en kommentar

